Zakelijk

Ondernemers kiezen voor een geautomatiseerde ‘mijn administratie’

Zelfstandige ondernemers kunnen wel eens zeggen dat ‘mijn administratie’ nog niet klaar is en hebben daar nog wel wat tijd voor nodig om deze af te ronden. Om dit snel en toch goed te kunnen doen is het daarom wijsheid te kiezen voor een geautomatiseerd systeem.

Alle gegevens eenvoudig uitwisselen

Yoursminc is een voorbeeld van een dergelijk geautomatiseerd systeem. Je kunt er van alles mee doen en het bestaat uit drie verschillende onderdelen waarbij je de gegevens kunt uitwisselen tussen het ene en het andere deel. Op die manier zijn alle gegevens altijd beschikbaar en kun je ze overal voor inzetten.

Maak je eigen facturen

De onderdelen zijn een CRM systeem, een boekhoudprogramma en een facturatieprogramma. Met dit laatste onderdeel kun je zelf als bedrijf eenvoudig facturen maken die je naar de klanten kunt versturen. De facturen zien er professioneel uit maar je kunt ze ook nog eens geheel naar je eigen wens maken. Zo passen ze binnen de huisstijl van je bedrijf maar zijn ook duidelijk herkenbaar voor de klanten. Zo kunnen zij direct zien waarvoor de factuur is maar ook van welk bedrijf deze afkomstig is.

Houd de gegevens van je klanten bij

Met het CRM systeem kun je de gegevens van je klanten bijhouden. Dit systeem krijg je erbij zodat je het niet meer los hoeft aan te schaffen. Dit scheelt je een hoop in de prijs maar zorgt er ook voor dat jij als ondernemer aan klantenbinding kunt doen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *